۴ پاسخ

انقباض
اگ میتونی برو بیمارستان

اما اگه با استراحت رفع بشه و درد منظم نباشه
درد زایمان نیست

عزیزم دوساعت چک کن
ببین این ۲۰ دقیقه فاصله درد کمتر میشه
یعنی میشه ۱۵ دقیقه ی بار
یا ۱۰ دقیقه ی بار
اگع اینجوری شد میشه درد زایمان احتمالا

دردا منظم باشه بعد هر کم کم زمانش بهم نزدیک بشه مثلا میگی ۲۰دیقه ی بار درد میگیره مثلا بشه ی رب بعد بشه ده دیقه هی دردا بهم نزدیک تر بشه
دراز بکشی ویا با دوش اب گرم خوب نمیشه
اینا انقباضه

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد