۶ پاسخ

چرا؟
رابطه داشتی ؟

من روز اول ۲۷ هفتگیم یه درد اذیت کننده مثل پریودی زیر دلم داشتم دو روزم طول کشید
دکتر هم رفتم اما طبیعی بود
چاره اش اما استراحته فقط

من که هر ماه دارم اگه با استراحت خوب میشه نگران نشو فقط اگه تو ساعات مشخص بیاد مثلا هر ۲۰ دقیقه خطرناکه و این که شدید باشه

احتمال زیاد برای نفخه اگر منظم و شدید نباشه

من شدم
دکترم گفت استراحت کن اگه خوب شدی و تکرار نشد که هیچی
ولی اگه با استراحت رفع نشد یا هی تکرار میشه بیا معاینه کنم بهت شیاف بدم

درد پریودی توی همه ماهای بارداری طبیعیه به شرطی که اروم و ملیح باشه دردشم گذرا
اگر شدید شد و غیرقابل تحمل حتما برو دکتر

سوال های مرتبط