۹ پاسخ

خدایا بچش طوریش نشه...بزار سالم بدنیا بیاد ۹ماهش🌱🙏🙏🙏🙏🙏🙏

خدا به خیر بگذرونه 😭😭😭😭

برو بیمارستان ی سونو میکنن خیالت راحت میشه نترس استرس نده به خودت

برو بیمارستان بذار سونو کنند خیالت راحت شه

شاید چون از چهارپایه افتادی اینجوری شده
طبیعی نیس دردت
برو زایشگاهی که دکترت زایمان میکنه اونا خودشون زنگ میزنن به دکتر

برو اورژانس

هر چی سریعتر برو بیمارستان خطرناکه!

چرا نمیری اورژانس بيمارستان بستری بشی تو 24 هفته هستی خطرناکه دختر سرسری نگیر

عزیزم برو تریاژ مامایی بیمارستان.این دردا یی که میگی عادی نیست

سوال های مرتبط