۷ پاسخ

همه جام.وسط پام بغل رونم.پهلوهام پاهام گرفته اصلا به سختی جابه جا میشم.از صبح تا شبم رو پام با بچه کوچیک کارم سنگینه

بچت پسره ؟؟؟

وای اره من حس سنگینی هم میکنم

اره عزیزم

اره خیلی سختم شده

اره درد میکنه

یس

سوال های مرتبط