۲ پاسخ

منم همینم از سزارین ب بعد اینجوری شدم

منم همینطورریم گرفتارم صبحا به زور بلد میشم اگه مشغول کارای خونه بشم بخوام بشینم نمیتونم

سوال های مرتبط