چرا من اصلا حالت تهوع ندارم و از هیچ غذایی بدم نمیاد 🙄

۱۰ پاسخ

منم همینم

چه خوب من ک از هیچی نمیتونم بخورم 😖

دعا کن ک نداشته باشی 🤕

اولشی 😭😭

منم مثل تو بودم اوایل بعد هفته ۸ شروع شد حالت تهوع تا همین چند روز پیش

برو خداروشکر کن

خوش بحالت من متنفرم از غذا 🥲🥲🥲

منم نداشتم الانم ندارم😀

از ۸ هفته شروع میشه تا ۱۱ هفته اوجشه زوده حالا

دعا کن ان شاءالله که نداشته باشی...ولی هنوز اولشی

سوال های مرتبط

مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری