سلام
طاق باز الان بخوابیم مشکلی نیست ؟

۳ پاسخ

من بیشتر رو پهلوی چپم میخوابم

من شنیدم از ۱۸ هفته به بعد طاق باز نخوابیم
من گاهی طاق باز می‌خوابم هنوز

منکه الان طاق بازم😁

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان مامان نخود مامان هفته بیستم بارداری