۳ پاسخ

بعدسه ماهگی باید به پهلو بخوابی

میگن تا ۲۰ هفته ولی من از ۱۰ هفته شروع کردم به پهلوخوابیدن

والا من از همین حالا نمیتونم زیاد طاق باز بخوابم اذیت میشم

سوال های مرتبط

مامان یکتا👧🏻💋 مامان یکتا👧🏻💋 ۵ ماهگی
مامان دخترم🎀 مامان دخترم🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ناز پسر🩵 مامان ناز پسر🩵 ۴ ماهگی
مامان جان مامان جان هفته بیستم بارداری
مامان تودلی🥺💕 مامان تودلی🥺💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙🙋‍♂️ مامان 💙🙋‍♂️ هفته بیست‌ودوم بارداری