سلام از چند هفتگی دیگه نباید طاق باز نخوابید؟

۷ پاسخ

من شنیدم ۱۶هفته به بعد

هنوز زوده عزیزم هرجور بخوابی مشکلی نداره فقط به شکم‌نخواب

مرسی ممنون بابت راهنمایتون

طاق باز چجوریه؟

۲۰ هفته حدتدا

منم از الان دارم خودمو میکشم که طاق باز نخوابم🤣🤣🤣
خیلی سخته خدایی

20به بد

سوال های مرتبط

مامان کیان و تودلی 🧸 مامان کیان و تودلی 🧸 هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته دوازدهم بارداری
مامان جان مامان جان هفته بیستم بارداری
مامان آقا ماهان😍 مامان آقا ماهان😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری