۶ پاسخ

رازیانه دم کن توش نبات بریز بخور خیلی خوبه شیرت گرم میشع و طعمش هم خوب میشه بچه بخوره دلش اروم میشه

آره عزیزم

اره
حتی بچه سرما میخوره میگن مامانش شربت سرماخوردگی بخوره🤣

من ۴زیره با نبات میخورم شیر میدم
نفخ غذایی ک خوردم بگیره

منم زیاد نه یکم آبجوش نبات به خودش بده

سوال منم هست. چند نفر بهم گفتن این کارو بکن نمیدونم اثری داره یا نه

سوال های مرتبط

مامان حمزه مامان حمزه ۱۵ ماهگی