۸ پاسخ

همه اینایی که خانوما گفتن خوبه
نگران نباش کم کم از بین میره
من دخترم همین بود
ایزی کول بهش می دادم
خوب بود ها ولی عالی نبود
تا یکی دو هفته پیش هم بهش می دادم
الان دیگه نسبتا خوب شده قطع کردم
هر چی ماهش بره بالا بهتر میشه

تاب ریلکسیشن هم خیلی خوبه لاین تاب های گهواره ای

قطره اینفاکول از فروشگاه ارکیده تهیه کنید معجزه میکنه برای کولیک.رژیم غذایی هم حتماااااااااا رعايت کن

من ماساژ ميدم و گرميچر و اهورا ني ني و پدي لاكت كلا براش جوابه

ماساژ و نرمشای مخصوص کولیک خیلی جوابه

کولیکید بذه هر هشت ساعت هشت قطره یه ربع قبل شیر

بهترین روش برطرف کردن رفلاکس وکولیک اینکه‌مادر چیزایی که میدونه نفخ رو برطرف کنه رو بخوره
من دمنوش بارهنگ ،بابونه ،نعناع میخورم
جوز هندی رو رنده میکردم یخورده از شیرم رو تو استکان میزاشتم به پسرم‌میدادم خوب میشد

بغلت بمونه فقط خیلی جوابه

سوال های مرتبط