از چند هفته یه بعد میشه نزدیکی کرد شوشو میخواد

۷ پاسخ

من اولین بارداریمه هم خودم هم شوهرم خیلی می‌ترسیم از رابطه می‌ترسیم بچه چیزیش بشه و تا الان رابطه نداشتیم

عزیزم اگ هماتوم نداری لکه بینی نداری خیلی آروم باشه رابطه موردی ندارع

مطمئن شو هماتوم یا جفت پایین نداشته باشی که بچه سقط میشه .من که از اول نداشتم

من که تو قبلیم حالم بد میشد بنده خدا شوهرمم میترسید😅 این یکیم که همش حالت تهوعم خدا داند کی بشه

بنظرم سه ماه اول ریسکه

بستگی ب شرایط بدنیت داره

ما ک از اول قطع نکردیم. تو هر 3 بارداریم منع نبودم

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته یازدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی ۱ ماهگی