۶ پاسخ

مگه‌باردار نیستی برات ضرر داره که

ببخشید اینجا گفتم نمی‌دونم چجوری کجا سوالمو بنویسم

سلام خانوما من ۹ روز میشه از آمپول hcgیل همون آزاد سازی میگذره سینه هام درد می‌کنه حساس شده. نفخ شکم هم خیلی دارم بنظرتون از علایم آمپول هست

زاج براچی

زاج برا چی

زاج واسه چیه

سوال های مرتبط

مامان محمد رامین مامان محمد رامین ۳ ماهگی
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری