سلام خانما پرولاکتین بالا خطرناکه ؟؟؟

۱ پاسخ

آره..نظم پریود روبه هم میزنه شایدم کلا قطع بشه.ریزش مو .و....از علایم پرولاکتین بالاست

سوال های مرتبط

مامان ایلارجون💞 مامان ایلارجون💞 ۳ سالگی