۱۲ پاسخ

من اینجا دیوونه شدم درباره حرکت بچه هی گفتم بچم تکونش کم بود رفتم دکتر نوار قلب گرفت گفت چیزیش نیس ✨️🙏

از منم یک روز زیاده یا روز کمه باز شبا بیشتر

خدا نکنه غصه چرا ؟؟گاهی حرکت کم میشه خب

😂😂😂

من
انگار برام خونه تکونی کرده دخترم

من کم بود گلم

خانوما اگه تکون بخوره کم باشه مگه چه اشکالی داره؟

غصه خوردن ندارع تو یک ساعت اگه 4 بار تکون هاشو حس کردی نگرانی نداره

چرا اینکار میکنه واقعا

من🥲
هرچی دیروز تکون میخورد امروز اصلااااااا
هی میگم خوابه داره استراحت میکنه دیروز خیلی خسته شد حتما

مننننن 😪الانم با استرس دراز کشیدم منتظرم

منننن

سوال های مرتبط

مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان مهوا خانوم مامان مهوا خانوم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 ۴ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۲ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۵ ماهگی