۹ پاسخ

چ خوشگل آفرین

من که همیشه یه تشک و یه عروسک استفاده میکنم ، راحت 😅 ... عکس ماه های قبل هم بذار لذت ببریم 😍

چقدررررر حوصله

عزیزم چقدر با ذوق و خوش سلیقه
منکه خیلی بی هنرم مگه نه کمکت میکردم🤣

نیست که

9ماهگی پسراولم آرین جون

تصویر

بچه ها من بخوام یه سوال بپرسم باید چیکار کنم از این برنامه سر درنمیارم

آفرین چه خوش سلیقه و جذاب 😍
من تو تاپیک هام هست عزیزم دوست داشتی نگاه کن

ای جانم از چشم بد بدور باشه
چیکار میکنید ماشاا.. بچه هاتون اینجوری ثابت می‌مونن شما عکس میگیرید
دختر من هرکاری میکنم جابه جا میشه کیک رو که ببینه که اصلآ یه جا بند نمیشه

سوال های مرتبط

مامان شاهان👶🏻 مامان شاهان👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان 🎀گوگولی🎀 مامان 🎀گوگولی🎀 ۱ سالگی
مامان اهورا💜 مامان اهورا💜 ۱۷ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۳ ماهگی
مامان بُشرا کوچولو🩷 مامان بُشرا کوچولو🩷 ۱۴ ماهگی