۵ پاسخ

خانوما درخواست میدم قبول کنید همدیگرو داشته باشیم شاید نیاز شد

اره میگیرن من دیشب ۱۲ مرخص شدم بخش زایمان ۲۴ هستن دیگه

هر جا بری باید بگیرن برات

ان اس تی چی هست؟

ان اس تی بیمارستان ها انجام میدن. فقط سونو فکر کنم هرساعتی نمیگیرن.

سوال های مرتبط