۹ پاسخ

وااااااه
اونو باید همون یکی دو روز اول بدی برا بدنش مفیده،حلیم نیست که فریز کنی و هر چند وقت یکبار در بیار و گرم‌منی و بدی بهش😑

این چه حرفیه آخه جدیدا توی گهواره میگن خانوما
کو آخه هنوز آغوز
آغوز بعد زایمان میاد از سینه

عخی نه اصلا فریز نکن تازه بده بچه بخوره

خواهر جان آغوز چقده مگه فریزش کنی
دست نزن بچه خودش میخوره

آغوز رو نمیشه فریز کرد فقط در حد چند قطره هست که بچه رو سیر کرد

برا چی فریز کنی همون موقع بده بخوره

دست به سینت نزن

ظرف استریل از داروخونه بگیر
از این بطری کوچیکافریز کن . تا ۶ ماه موندگاری داره.

من بچم نارس بود تو‌دستگاه موند بعد مرخص شدن از بیمارستان دادم خورد

تازه چیه که فریز هم بشه😐😀😀😀

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان ماهان💙باران🩷 مامان ماهان💙باران🩷 ۱ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری