۲ پاسخ

من شیربرنج میخورم، احساس میکنم تاثیر داره. البته غیر از شیر توش خامه هم داره

برا وزن بچه هر روز شیربادوم درست کن بخور
حدودا 15 بادوم رو بنداز تویه آب چند ساعت بمونه تا پوستش راحت جدا بشه بعد با یه لیوان آب بریز تویه میکسر یکمی عسلم بزن توش بخور

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان کارو 👶🏻🩵 مامان کارو 👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۹ ماهگی