خانوما فرنی خوبه برا وزن بچه؟

۵ پاسخ

عااااالیه

سلام دکترت کیه راضی ازش؟

برا افزایش وزن خودت خوبه😁
والا ارد برنج تاثیری توی وزن جنین نداره

میگن که خوبه منم میخورم بعضا وزن نی نی ایم خوبه

اره بستنی و حلیم هم عالیه با دلستر

سوال های مرتبط

مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان آی سو مامان آی سو ۹ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۹ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی