دختراااا چ کنیم با رفلاکس معدددده😭

۹ پاسخ

آدامس .... آب روی آتش

من با اب گاز دار اوکی میشم البته دکتر هم دارو داد

نون خشک بخور ، من معدم میخواد شروع کنه نون خشک میخورم ، نون بزار روی بخاری خشک بشه

عرق نعنا کم بخور

سرویس شدم بخدا
همش معده درد
اسید معده میزنه بالا سوزش گلو😭😭😭

ناشتا امپرازول میخورم عالیه

قرص رانیتیدین استفاده کن

تحمل.

وای نگو امروز دیوونم کرد فقط شیر سرد یکم آرومم کرده تونستم درازبکشم

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی
مامان نَمَک🥴🎀 مامان نَمَک🥴🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان راز مامان راز هفته سی‌ام بارداری