۱ پاسخ

منمدو شب بود اینجوری بودم گرم نگه داشتم و شیاف پروژسترون استفاده کردم شبی یکی...و اینکه سعی کن به چپ بخوابی من اینا رو رعایت کردم بهتر شدم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان امیرمحمد♥️ مامان امیرمحمد♥️ روزهای ابتدایی تولد