۵ پاسخ

باید قبل از غذا پنتو پرازول بخوری یکی صبح یکی شب بعداز غذا فاموتیدین وبه دنده ی چپ هم بخوابی تا خوب بشی

شربت آلمینیوم ام جی هم خوبه اگه داری بخور فوری اسیدمعده توکم میکنه
واینکه زیرسرت و بیاربالاتر یابشین ک اذیت نشی بعدبخواب

فاموتیدین چند میخوری

لبنیات میخوری؟

زیر سرت رو باید بیاری بالا تا بهتر شی

سوال های مرتبط

مامان رادین و ماهلین مامان رادین و ماهلین ۷ ماهگی
مامان ایلیا
💙💙💙 مامان ایلیا 💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری