برا بچهای هفت ماهتون چیا میدید

۱ پاسخ

من فرنی میدادم با سوپ .
فرنی رو توش خرما یا سیب یا گلابی له میکردم
سوپ رو داخلش بوقلمون یا گوشت گوسفند چرخ شده میریختم.با جو پرک و هویج و عدس و ماش و پیاز
اینارو یک وعده در روز میدادم.تا یکسالگی بیشتر شیر میدادم و زیاد روی غذا فوکوس نبودم.بخاطر ضعف معده هاشون خیلی غذا نخورن بهتره.

سوال های مرتبط

مامان نلین🎀 مامان نلین🎀 ۱۰ ماهگی
مامان رادین کوچولوم مامان رادین کوچولوم ۱ سالگی
مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی
مامان سامیار وسهیل مامان سامیار وسهیل ۸ ماهگی
مامان آراد💙 مامان آراد💙 ۱۲ ماهگی