خانوما
کسی هست اینجا که واکسن بچه شو نزنه؟

۵ پاسخ

من نزدم

نزنيد خوب ميگم مضره

من یه نوزاد نزدیک به ۳ ماهه دارم اگر واکسن بده بهم بگید منم بچمو واکسن نزنم

من تا دو ماهگی زدم از سر نااگاهی

حتما بزن واکسن فلج اطفاله

سوال های مرتبط