علت پرخاشگری بچه تو این سن چیه؟

۲ پاسخ

بچها تو همه سنها پرخاشگرن چه یکساله چه ۳ سالش چه پنج ساله و بزرگترن

چون نمیتونن خوب منظورشون رو بفهمونن

سوال های مرتبط

مامان آیهان😍🤗 مامان آیهان😍🤗 ۱۵ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱ سالگی