۱۶ پاسخ

شهریار

من ايم پسر اولم دايانه دومي هم ميخام بزارم ديار

من حسام یا امیر حسام دوست دارم
امیرحسین
سامیار

پندار

من اسم پسرمو فرهان گذاشتم خیلی این اسم دوست دارم

من میزارم رادمهر 😍

ایرانی دوست داری یا فرقی نداره

ارتین و اروین🙂😍🥰

من اگه بچم پسر بود میزاشتم سوران که یه اسم کردیه به معنی شادی

من میزارم رستام🩵

آرتین
آرتیا

راژان

آرن ، لیام ، ماکان ، آرتا

من میخوام آرسین بزارم

آرتین میزارم

من خودم مهراد میزارم یا اهورا

سوال های مرتبط

مامان آوین✨️🍼🎀 مامان آوین✨️🍼🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان هورام مامان هورام ۹ ماهگی
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وششم بارداری