۷ پاسخ

اره منم میخورم برا انقباض

منم میخورم گهگاهی

من میخورم هروز

یادمه واسه بارداریه قبلیم بخاطر انقباض میخوردم

نه اگه دکتر نوشته بخور من خوردم

من میخورم
هفته 21با علائم مث سفتی شکم لکه بینی رفتم اینو نوشت

برا انقباض و ضد زایمان زودرس هس

سوال های مرتبط

مامان پارسا ♏ مامان پارسا ♏ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فسقلی💙 مامان فسقلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد