۱۰ پاسخ

بسلامتی عزیزم بغلش کنی

بسلامتی بغل بگیری کوچولوتو

بسلامتی بیادبغلت عزیزم

انشالله به سلامتی

عزیزم بسلامتیی
من ک تو 6ماه گیر کردم😑

عه دقیقا من یه هفته بعد توام .‌😍

در مورد زایمان تصمیمتون چیه؟چون توی عید میوفتیم من نگرانم هیچ دکتری قول دقیق نمیده برای طبیعی🤦‍♀️

عه با همیم😍من و پسرمم همینطور😁

چرا تصویرشو اشتباه زده گهواره

ای جونم انشالله بقیه شوهم زودتربگذرونی وبیادتوبغلت

سوال های مرتبط

مامان BABY 👶💙 مامان BABY 👶💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر نازم🤰🏻💖 مامان دختر نازم🤰🏻💖 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گونش🌞 مامان گونش🌞 ۲ ماهگی
مامان امیررضا👨‍👩‍👦 مامان امیررضا👨‍👩‍👦 ۴ ماهگی