۳ پاسخ

من بعد ان تی تا دو روز شکمم تیر میکشید
از بس واسه اینکه بچه بچرخه ضربه میزد😐🤦🏻‍♀️

من اینقد شکمم فشار دادتا۳روز وقتی به شکمم دست میزنم دردمیگیره

آره طبیعیه بچه پایین هست هنوز دکترم یکم فشار میده

سوال های مرتبط

مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وچهارم بارداری