سلام خانم ها بعد آنومالی دیگه چند هفته رفتید سونگرافی؟؟

۳ پاسخ

21/24 یکیم هفته اینده26
دوبارم تو مطب سونو شدم

من ۲۵هفته

من ک هنوز نرفتم . و چیزی هم نگفته دکترم فعلا

سوال های مرتبط

مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان رویا مامان مامان رویا هفته سی‌وچهارم بارداری