۴ پاسخ

این شایعه هارو توجه نکنین مثل دوران جنگ میگفتن شیرخشک اصلا نیست و پیدا نمیشه ما همچین مشکلی نداشتیم مثل روال عادی شیرخشک میگرفتیم الانم همینطور.

من دیروز سایز ۴ خریدم ۳۶۵

من دیروز سایز 5 مولفیکس با سایز6 مای بی بی شورتی خریدم هر2تاشو خریدم بسته ای 295تومن

منم دیدم ولی دیروز قیمتش سایز ۳ رو ۳۴۰ اینا بود

سوال های مرتبط

مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱ سالگی
مامان روژان مامان روژان ۱۱ ماهگی
مامان مامان س جیگر ♥️ مامان مامان س جیگر ♥️ ۷ ماهگی
مامان پسته پسر👶🏼🩵 مامان پسته پسر👶🏼🩵 ۱۱ ماهگی
مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی