۸ پاسخ

من خوردم مشکلی نیس

ممکنه وزن‌خودت بره بالا
و‌وزن‌خودت بره بچه خیلی وزن نمیگیره عین من 🫤

چیز بدی نداره ک مضر باشه

منم‌بدون تجویز از ۵ ماهگی دارم میخورم فکر نمیکنم‌مشکلی داشته باشه

من وزن بچمم کم بود ولی دکتر نداد گفت پروتئین و چیزای مقوی بخور بهتر از ایناس

چیزی نداره من قندم‌ لب مرز بود
هفته ای یه قوطی ام میخورم

شامل یه سری ویتامیناس ولی یه کم جلوی غذا خوردنتو میگیره انگاری آدمم سیر میکنه

من دارم بدون تجویز میخورم

اگ تجویز کنن بهتره ..چون قند داذه اگ قند نداشته باشی باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وسوم بارداری