مامانای گل کسی سنوگرافی واژینال رفته درد داره یا نه

۱۲ پاسخ

درد نداره عزیزم

نه بابا چه دردی امپوله مگه

نه درد نداره.تازه به من می‌گفت چقدر تنگی🤣🤭

ن اصن درد نداره

درد نداره در حد یک ثانیه پروب میره داخل

نه اصلا

اصلا درد نداره

درد نداره

دردش اونقدرنیست که اذیت بشی

نه بابا اصلا درد نداره

من رفتم ولی تو دوران بارداری نبوده
منکه اینقد حساسم رو درد نه اصلا درد نداشت

زیاد درد نداره

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد