خانما لطفاً جواب آزمایشم و میگید مشکلی دارم ؟؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

اون از اینجا دقیق ترع

عزیرم از هوش مصنوعی بپرس

کم خونی. و یکم تو ادرار دفع پروتیین داری

التهاب خفیف

عزیرم..در کل خوبه فقط یه کوچولو کم خونی خفیف داری..hb زده ۱۱.۸ در صورتی که نرمالش ۱۲ به بالاست
،تو بارداری شایعست..
rbcو htc
مثل همون بالایی خفیف پایینه

یه کوچولو بالاست:differen
بدنتم کم ابه..

عفونت فکر کنم نداری بقیه رو منم نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان مهراد و مرصاد🩵 مامان مهراد و مرصاد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان سوین مامان سوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۲ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ونهم بارداری