خانما یعنی چند هفته هستم
و اینکه بتا طبیعیه؟ کم و زیاد نیست؟

تصویر
۴ پاسخ

سلام مبارکه خوش ب سعادت و لیاقتتون
اخرین پری کی بوده

باچندروز تاخیر این ازمایشتون؟

مبارکه هفته ت رو از اولین روز آخرین پریودیت حساب کن فعلا

اولین روز اخرین پریودتون کی بوده؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 هفته پانزدهم بارداری
مامان ایلین مامان ایلین هفته دوازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته نوزدهم بارداری
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان پسری🐣🩵 مامان پسری🐣🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حسینم مامان حسینم هفته دهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان شادلین💕🧿 مامان شادلین💕🧿 هفته چهلم بارداری