خانما بتا ۱۰۵۰/۴ خیلی زیاد نیست ؟
خطرناک نیست؟

۵ پاسخ

۴ هفته و ۶ روزت هست. یعنی توی ۵ هفته هستی و فردا ۵ هفته تموم میشی و وارد ۶ هفته میشی. البته طبق اون تایپتون که گفتید ۱ اردیبهشت اولین روز آخرین پریودتون بوده. و این عدد هم اوکی هست

نه عزیزم

عدد بتا بیشتر باشه احتمال دوقلویی

تاریخ اولین روز پریودیت چیه؟
تا ببینم چند هفته ای

نه احتمالا هفته شما بیشتره طبق سونوی قلب معلوم میشه

سوال های مرتبط

مامان نفسم مامان نفسم ۳ ماهگی
مامان 🧸دیار🧸 مامان 🧸دیار🧸 ۴ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری