مامانا ۳۷.۴ تبه؟

۸ پاسخ

به نظر من بله تب هست

اگه زیر بغلی زدی باید به اضافه نیم کنی
ینی تبش ۳۷ و۹ عه
وتب داره

نه 37.4به بالا تبه

تب خفیف شروع میشه
اگع زیر بغل باشع این عدد

۳۷و ۶ شروع تب هستش

شروع تب احساب میشه

نه...

۳۷.۵ به بعد تبه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی
مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی
مامان باران🧸🧚‍♀️ مامان باران🧸🧚‍♀️ ۷ ماهگی
مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۴ ماهگی
مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 ۷ ماهگی
مامان ساجده🩷 مامان ساجده🩷 ۱۲ ماهگی
مامان ایهان💙 مامان ایهان💙 ۱۶ ماهگی
مامان پسری🤱🏻👼🏻 مامان پسری🤱🏻👼🏻 ۱۷ ماهگی