خانمای هم هفته بیاین بگین بچه تون تکون میخوره یان

۱۲ پاسخ

منم خیلی کم هر از گاهی حسش میکنم

الهی من که هیچ حس نمیکنم

من پایین شکمم تکون خوردناشو حس میکنم گاهی😍

من مث نبض میزنه مخصوصا وقتایی که گرمم میشه یا هیجان زده میشم

منم از ۱۵ هفته یکم حس میکنم الان دیگه قشنگ میفهمم 😍

من که هیچی حس نمیکنم

منکه جفتم قدامیه چیزی حس نکردم تا حالا

البته که دخترا بیشتر تکون میخورن تا پسرا

من بچم از ۱۸و ۴روزگی تکون میخوره

من که چیزی حس نمیکنم هنوز

اره از هفته ۱۵ تقریبا خیلی ضعیف الان دیگ واضح میفهمم حرکاتشو

من یکم حس میکنم

سوال های مرتبط

مامان ت دلی🥹💓 مامان ت دلی🥹💓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قند عسلم آروکو🩵👼🏻🩵 مامان قند عسلم آروکو🩵👼🏻🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری