کی دومپریدون خورده برا افزایش شیر

۴ پاسخ

خوب نیس؟

من خوردم حدودا یک سال نیم به علت اینکه دو قلوهام بعد از 6ماهگی دیگه سینه نمیگرفتن و من مجبور بودم بدوشم و چون مقدارش کم شده بود برای افزایش شیر میخوردم

خوب خوب بودوم دیگه هیچ دردی نداشتم نمیدونم دیگه چرا اینجوری شدم🥺

سلام عزیزان من بخیه هام زخم شده کسی میدونه باید از چی استفاده کنم خوب بشن؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا وتودلی مامان هدیه خدا وتودلی ۴ ماهگی