منم زاییدم😎💪
باورم نمیشه🤧

تصویر
۳۵ پاسخ

به سلامتی برا باردار دعا کن ما هم به سلامتی فارغ شیم،🙏

طبیعی بودید؟؟؟سخت بود؟؟

مبارک باشه به سلامتی عزیزم.چرت سی و هفت هفته زایمان کردین ؟مشکل چی بود؟مقاومت شریان رحمی داشتید ؟

مبارر ک با تاخیر ندیدم تاپیکتو😁😂

سلام ببخشید من تو کامنتات خوندم شیاف ایندومتاسین استفاده میکردی عوارضی نداشت رو بچه

الحمدلله خداروشکر که به سلامتی سر رسوندی و فارغ شدی💛🌷🥰

مبارکه عزیزم

بسلامتی..مبارک باشه❤️

به سلامتی عزیزم مبارک باشه😍😍
طبیعی بودی؟؟ چند هفته بودی؟؟

اوووف به بهههه مبارکه مبارکهههه😙😍😍😍

مبارک عزیزم چند هفته بودی و طبیعی بود ؟

وایی مبارکه ماهم سوپرایز شدیممم😁😍😍ایشالله زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه

الحمدالله خداروشکر که به سلامتی زایمان کردی فارغ شدییی 😍😍😍🩷🩷😍😍🩷🩷قدم نورسیده مبارک باشه عزیزم 🩷🌸✨

مبارکه گلم
کدوم بیمارستان زایمان کردین

مبارکه قدم نو رسیده مبارک باشه😍😍

خداروشکر 😍

مبارکه عزیزم♥

مبارک عزیزم
طبیعی بودی یا سز ۔تجربه تو بگو

مبارکه عزیزم بسلامتی از تجربتم بگو حتما

دوستان برنامه میلی رو دارین ؟

به سلامتی عزیزم مبارکه

بسلامتی و دلخوش مبارک باشه خوش قدم باشه الهی

مبارکه عزیزم

مبارکه برا منم دعا کن

مبارکه بیخوابیات شروع شد😂

ب سلامتی
چشمت روشن😍

مبارکت باشه عزیزم

خیلی خیلی مبارکه😍برا منم دعا کنین خیلی میترسم.خواستی از زایمانت بگو

مبارک باشه، طبیعی یا سزارین؟

مبارک باشه 😍😍

دیگه نخوایی بزاییم زاییده میشی به سلامتی 😂😂😂

زاییدنت مبارک😍

مبارکه عزیزم

مبااارک

بسلامتی منم باورم نمیشد

سوال های مرتبط

مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نلین🎀 مامان نلین🎀 ۱۰ ماهگی
مامان 🎈🧸🄰🄻🄸🧸🎈 مامان 🎈🧸🄰🄻🄸🧸🎈 ۱۱ ماهگی
مامان اِل‌آرا🐣🤍 مامان اِل‌آرا🐣🤍 ۱۶ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری