خدا حفظشون کنه
خیلی دیدم کوچکی این حالت بوده بزرگی برعکس شدن
اتفاقا اینجور مقایسه ها اصلا بد نیستن خیلی هم خوبن آدم بیشتر هواسشو میده ب تکامل بچه
منظور مقایسه بد هستش که هی به بچه میگیم نگا بچه فلاني کن چجور میخوره میخوابه و اینحرفا تاثیر بد میزارن روی بچه
چقده کوچولوت مگه؟؟؟
شبا زود میخوابه؟ تغذیه ش چیا هست؟ میوه جات میخوره؟ غذا خونه خوب میخوره؟
شماهم تلاشتو کن و باخودش مقایسه ش کن
من میام روی نمودار کارت بهداشتش علامت میزنم و با رشد خودش میسنجمش
منم سر این قضیه خیلی حرص میخورم با اینکه قد و وزن بچه م خوبه ولی چون قد خودم بلند نیست انگار میخام همه تلاشمو کنم براش که کم نذاشته باشم
وگرنه خانواده پدریش همه خیلی بلندن خانواده خودمم متوسط رو به بلندن
گلم چقده مگه قد و وزن بچتون؟
اگه خوبه که مقایسه نکن بیخیال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.