۷ پاسخ

خدا حفظشون کنه
خیلی دیدم کوچکی این حالت بوده بزرگی برعکس شدن

اتفاقا اینجور مقایسه ها اصلا بد نیستن خیلی هم خوبن آدم بیشتر هواسشو میده ب تکامل بچه
منظور مقایسه بد هستش که هی به بچه میگیم نگا بچه فلاني کن چجور میخوره می‌خوابه و اینحرفا تاثیر بد میزارن روی بچه

چقده کوچولوت مگه؟؟؟

شبا زود میخوابه؟ تغذیه ش چیا هست؟ میوه جات میخوره؟ غذا خونه خوب میخوره؟

شماهم تلاشتو کن و باخودش مقایسه ش کن
من میام روی نمودار کارت بهداشتش علامت میزنم و با رشد خودش میسنجمش

منم سر این قضیه خیلی حرص میخورم با اینکه قد و وزن بچه م خوبه ولی چون قد خودم بلند نیست انگار میخام همه تلاشمو کنم براش که کم نذاشته باشم
وگرنه خانواده پدریش همه خیلی بلندن خانواده خودمم متوسط رو به بلندن

گلم چقده مگه قد و وزن بچتون؟
اگه خوبه که مقایسه نکن بیخیال

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۳ سالگی
پوشک
فرزندپروری
پسر من خونه خودمون خیلی پسر خوبیه و با ادب و حرف گوش کنه
امروز رفتم خونه همسایه امون که خیاطه کار داشتم.
میخواستم بیایم خونمون پسرم نمیومد میگف نریم همسایه مون گف خب تو بشین میگفت نه مامان تو هم نرو خونه نریم.
من پاشدم بیام خونه کار داشتم غذا و فلان.پاشد گفت بیشعور میگم نریم و با گوشی منو میزد.
همسایه مون گف بسکه بچه رو تو خونه نگه داشتی دلش نمیخواد بیاد.
شما بگین کارم اشتباهه؟اخه الان با هوای سرد کجا بریم؟
خونه همسایه هم ٣تا بچه داره همیشه یکیشون مریضه نمیبرم که مریض نشه یه وقت اذیتشه.
بیرون تو شهر یا خانه بازیم که پر بچه اس و اونجام یکی دوتا مریض هست و سرده خدایی نمیشه رف.
خونه عمه اش هم که با بچه اون دعوا میکنن و دست به همه چی که میزنه عمه اش هی میگه بکن نکن و فلان خوشم نمیاد برم که هی حرص بخورم.
خونه مامانمم که ۵روز موندم بخاطر پسرم و اومدم اونجام ابجی کوچیکم خیلی شیطونه هی باهم میرفتن بیرون از خونه بیرونم افتضاح سرد.ولی خدایی هوا که خوب میشه و دیگه سرد نیس عصرا کلا تو کوچه میبرم با بچه ها بازی کنه و سرگرمه خانه بازی میبرم شهر میرم خونه خواهرم میرم که حوصلش سر نره.
حالا اینکه هوا سرده و خونه بعضیام که نمیشه رف بخاطر خودش کارم بده؟اینکه حواسم هست مریض نشه.؟یجوری حرف میزنن انگار زندونی کردم بچرو.از لحاظ اینکه خونه خوبه بیرون اینجوری رفتار میکنه باهام چیکار کنم؟