خب باید ببری متخصص تغزیه
چون واقعا در اینده دچاره مشکل میشه
گناه داره
دخترم هس
خوبه اتفاقا این وزنم تازگیا یاد گرفتن بسکه همه بچه ها کوچیک و ریزه ان یکیم کوزنش مناسب همه میگن وای اضافه وزن داره
بعد همه مامانا از کمبود وزن بچه اشون مینالند تا یکی میبینن وزنش خوبه زود میگن اضافه وزن و ببرش دکتر
خودش به سن مهدکودک ک رسید کم میکنن بچه رو کمش نذار
یعنی واقعن وعده هاش رو کامل نمیخوره؟؟
بهداشت و ول کن یه مشت بیسواد نشستن کارشون اینه فقط الکی بترسونن دیگ وزنش بنسبت قدش خوبه دیگه ماشاالله بهش کاش دختر من وزنش اونقد بود 🧿🧿🧿🧿😍😍😍
ولی فک کنم یکم زیادهآ وزنش
برا۳سال ۱۷
والا خداروشکر وزنش خوبه نسبت به قدش به نظرم اصلا نگران نباش
بهداشت نبرین مگه حالیشونه اونا ببرین پیش دکتر اونا بهتر میدونن بهداشت فقط بلده لرزه بندازه جون ادم
بنظرم بستگی به قدش خوبه
مرض دارن آدم میترسونن به پسر منم میگفت اضافه داره بهش چیزای چرب نده
پسر منم همینه وزنش لاغرم دیده میشه
ببرش متخصص تغذیه اطفال ببین اون چی میگه
دکتر جاوید ظفری تو زعفرانیه بینظیره پسر من یکسال غذا نخورد اون درستش کرد بدون دارو
ماشاالله بهش وزنش بالا هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.