رفتم دکتر گفت نمیشه الان معاینه کنم 37هفته باید معاینه شی🤧🤧

۴ پاسخ

چراهمه طبیعی زایمان میکنن . من فقط رفتم سزارین کردم . منوازطبیعی ترسوندن

چرا نشه من ۳۳ هفته معاینه کرد

چرا نمیشه؟!
دکترم امروز منو معاینه کرد

خب چرا میخوای معاینه بشی راست میگه

سوال های مرتبط

مامان 😍😍عشقام مامان 😍😍عشقام ۸ ماهگی