دوستان میگم تب سنج خریدم اینا خوبه؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

منم از اینا گرفتم .
خوبه .

عالیه

آره عزیزم خوبه ماله منم همینه،فقط اگه از زیر بغل میگیری باید ۵/بهش اضافه کنی

منم داشتم سرش شکست چند خریدی

اره عالیه من دارم استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان قشنگم مامان ارغوان قشنگم ۴ ماهگی
مامان صدرا مامان صدرا ۶ ماهگی
مامان تودلی🥺❤️ مامان تودلی🥺❤️ ۱۶ ماهگی
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان والا جان مامان والا جان ۲ ماهگی