خانوما میگم گرفتگی خیلی خفیف زیر شکم عادیه؟؟

۳ پاسخ

سلام عزیزم برنامه م.ی.ل.ی داری؟

بله عزیزم

بله عزیزم عادیه

سوال های مرتبط

مامان ☁️اَبرا☁️ مامان ☁️اَبرا☁️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گندم مامان گندم هفته بیستم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته هفتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🥺 مامان توت فرنگی🍓🥺 هفته بیستم بارداری