بچها ازصب حس گرفتگی زیرشکمم دارم و درد خفیف عادیه؟

۲ پاسخ

برو دکتر عزیزم به من شیاف پروژسترون داد گفت هروز استفاده کنم تا زمان اولین سونوم

تا میتونی استراحت کن عزیزم
لک بینی اینا نداری؟؟

سوال های مرتبط

مامان قندک مامان قندک هفته چهاردهم بارداری
مامان شازده کوچولو🪐 مامان شازده کوچولو🪐 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورا ✨ مامان نورا ✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گندم مامان گندم هفته بیستم بارداری