دخترا يه حس درد خيلي خفيف مثل پريودي دارم عاديه؟

۵ پاسخ

اره عزیزم طبیعیه هفتت ک بالاتر بیاد از بین میره

اره ماه اول موعد پریود که میشه این درد کم و بیش میگیره منم داشتم

عادی عادیههه

اره عادیه

اره منم دارم میگن طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نورا ✨ مامان نورا ✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ☁️اَبرا☁️ مامان ☁️اَبرا☁️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری