درد پریودی خفیف دارم عادیه؟

۴ پاسخ

آره عزیزم
اگه شدید بود و به همراه خونریزی بود اونوقت طبیعی نیست

عزیزم منم اینجوری بودم رفتم دکتر آزمایش دادم گفت عفونت ادراری داری برا همین دارو نوشته

اره عادیع

بله عادیه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان نفسم🩷 مامان نفسم🩷 ۳ ماهگی
مامان قندک مامان قندک هفته چهاردهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ☁️اَبرا☁️ مامان ☁️اَبرا☁️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قلبم 🥰🩵 مامان قلبم 🥰🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نوتلای من 🍼🍫 مامان نوتلای من 🍼🍫 ۷ ماهگی
مامان آرسین جان💙 مامان آرسین جان💙 ۶ ماهگی
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری