تغذیه مادرربطی به زردی نداره بخورید برای بخیه هاتون خوبه
فقط خواهشاً هیچ داروی گیاهی به بچه نده ، دکتر فوق تخصص گوارش اطفال بهم گفت انگار داری سم به بود میدی نه کبدش نه کلیه هاش تحمل ندارن فقط شیر بده پشت هم و اگر زیاد بود زیر دستگاه باشه
زردی اصلا به خوردن گرمیجات نیس فقط باید مایعات زیاد بخوری شیرت زیاد باشه شیر زیاد بخوره دسشویی زیاد کنه
شیر زیاد بهش بده
ترنجبین سرده هم خودت بخور هم به بچه بده
آب انار خودت بخور
زیاد گرمش نگیر
دکتر من گفت زردی ب خوردوخوراک مادر نیس فقط ب گروه خونی مادر ربط داره...هرچی دوست دارید بخورید..انقد بمن گفتن گرمی نخور بچه زردی میگیره بدنم سردشده بود..نمیدونم چرا نظر میدن بعضیا..همه چی بخور
من شنیدم انار هم خیلی خوبه
ابشو بدی
من دو ماه هر روز کاسنی خوردم، عناب خوردم اتار خوردم، کاهو و خیار خیلی خوردم، بچن بدنیا اومدنی باز زردی داشت، ربطی به خورد و خوراک نداره،
عزیزم به منم گفتند ربطی به گرمی جات نداره ولی من زردی بچم کنترل شده بود و دکتر هم گفت گرمی جات فعلا کمتر بخور ولی گوش ندادم گفتم الکلیه ولی توی دوروز به شدت رفت بالا و مجبور شدیم دستگاه بیاریم مراقب باش گرمیجات زیاد مصرف نکنی لباس های قرمز و زرد رنگ نپوشون و شیر زیاد بهش بده که تعداد دفعش بره بالا و تا زمانی که مدفوعش سبز رنگ هست یعنی همچنان زردی داره و داره دفع میشه شیر خشک هم کنارش بدی که عالیه آناناس و آب آناناس هم کمتر بخور
عزیزم دختر من تا ۲۲روز زردی داشت شیرخشک دادم خوب شد.
خودم که دیگه جون نداشتم انقدر سردی خورده بودم. بچم زیر دستگاه هم رفت. قطره هم از داروخونه گرفتم هیچکدوم جواب نداد. فقط شیر خشک
نفخ داره خیلی
نه بخور خودت تقویت بشی من گلی چیز خریدم بعد زایمانم بخورم
چند قطره آب لیمو تازه تو دهن بچه بچکونی زردیش میرع
منکه میخوردم
آبمیوه هلو بخور
فکر نکنم بد باشه چون معمولا اینا آناناس رسیده نیستن وبا شکر شیرین میشن پس خیلی هم گرم نیست تو فقط بچه را خیلی نپیچون ونذار گرمش بشه تند تند هم شیرش بده حله
معمولا میگن مشکلی نداره
اناناس چون خودش گرمه شاید خوب نباشه من که نخوردم بخاطر زردی پسرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.